2013-12-31

2013


See aasta oli kvanthüppe aasta. Olen ühe aastaga saanud väga palju teada iseenda kohta. Kes ma olen. Miks ma olen. Kuidas saavutada parem kulgemine. Kuidas olla nii, et hing on õnne täis.
Sellel aastal kogesin ma väga paljut. Kuidas näha maailma nii, et vaadata ka kaadrite tagust infot. Kuidas asutada samm lähemale valgustumisele. Õppisin seda, kuidas teaduse toodetud uus info on kooskõlas maailmaga, mida mina usun. Leidsin palju inimesi, kes jagavad minuga sama arusaama elu võimalikusest maal.
Minu aastas oli palju märgilise tähtsusega kohtumisi. Kohtusime selleks, et mina saaksin uusi kogemusi ja infot. Kohtusime selleks, et mina saaksin jagada enda maailma. Kohtusime selleks, et sina saaksid enda maailma midagi, mida sa just nüüd ja praegu vajad.
Ma söön tervislikumalt. Ma kuulan oma keha. Ma mõistan seoseid. Ma näen seoseid. Ma olen teadlikum. Ma aitan teistel olla teadlikum.
Tunnen sügavat tänu selle aasta eest. Aasta eest, mis muutis mind ja minu maailma. Ma olen õnnelik. Ma armastan seda maailma.

Kommentaare ei ole: